cari lew ape rase nak carik

Pembaca Setia HOHO...

Saturday 17 October 2009

Salam kembali...

Hari terbuka pada 16.10.2009 cukup memenat dengan kesedihan kerana ketidak hadiran keluarga aku cuba menceriakan diriku dengan menyibukkan diri dengan bersama adik2 angkat, rakan2 and cikgu2 di situ tetapi aku masih tetap tak dapat menahan sebak di dada melihat keluarga teman seperjuangan yang gembira melihat keluarga mereka dapat menghadirkan diri.

tetapi kini siapa yang mahukan aku adiq angkat pun tak terjaga mereka sentiasa menjauhkan diri bila aku mewujudkan diri, aku pun sama larikan diri bila diorang cuba mendekati dengan aku lagi aku sudah tak hairan kerana aku sudah pun jelaskan pada mereka. Tambahan kami memang tiada persamaan nak buat macam mana dah qada' dan qadar ketentuan yang MAHA ESA kita teruskan perjalanan walaupun tiada siapa yang ingin memimpin

tetapi hari ini memang cukup menggembirakan kerana ini adalah kali kedua aku naik keretapi kali kedua kali pertama dulu dengan abang angkat, but this time ngan awek cun but sorilah da berpunyer de2 tu heheh...

well my new point of life hari juga telah declare yakni

"Move Along" dan evolution of ZYC (Zodiac Youth Club)

moga "Club" ini berkekalan so that all for today

even your hope is gone
just move along....

No comments:

Post a Comment