cari lew ape rase nak carik

Pembaca Setia HOHO...

Saturday 10 October 2009

My life as a loner


Setiap kali ku ingin memahami diriku ini aku jadi tak menentu siapa aku dan kenapa aku.

walaupun dunia kini semakin mencabar aku tetap cuba ingin satu perkara yang aku tak tahu dan sangat lemah tentangnya CINTA dan PERGAULAN...

Jadi Sesiapa yang melihat diriku ini sila bagi cadangan bagaimana untuk mengatasi masalah aku yang sudah lama untuk dileraikan

aku meminati seorang perempuan dalam hidupku tetapi dia telah pergi ke orang lain dan kini ada penganti untuk menjadi penawar duka yang lama patutkah aku menerimanya dan melalui cinta yang seksa ini ???

dalam satu masa yang sama juga aku telah merasa aku ada kaitan dengan dia membuat aku ingin mengenalinya dengan lebih mendalam tak tau la, kerana bila tengok je die aku ingin ambil berat, dia ibarat dia adalah adik kandung aku sendiri kenapa tetapi dunia kami sangat berbeza dia seorang yang berada dari golongan yang kira senang dan berada tetapi aku hanya seorang insan yang hidup bagaikan roda kdang ekonomi naik kejap turun tapi bila aku lihat macam aku sudah lama mengenalinya SYAHRUL AIMAN, SIAPA DIA ???

No comments:

Post a Comment