cari lew ape rase nak carik

Pembaca Setia HOHO...

Saturday 10 October 2009

Kenangan dan Cinta



Kenangan dan Cinta

Kenangan adalah masa silam yang disimpan didalam cerebrum yang akan kekal selagi kita tak mahu memadamnya selagi itu ia kekal didalamnya

tetapi adakah cinta begitu juga???

Bagi saya yang masih muda tak tahu apa itu cinta...

tetapi rasa yang datang bila melihatnya pada pandangan pertama membuat hati tak mahu mencari yang lain "What... cinta tak kenal usia dan rupa apa"

Tetapi itu yang selalu dikatakan manusia

tetapi pengalaman bercinta padanya telah membuat ku bersemangat dan hatiku sudah berada padanya. apakan daya atas kesilapan yang kecil manusia boleh berubah hati, dia kini ada yang lebih layak baginya, dan aku teruskan hidup tanpa hati lagi.

Perasaan,personaliti semua berubah tidak lupa nasib teman juga tumpang simpati aku tetap teruskan untuk mencapai matlamat. Mampukah aku untuk untuk berjaya dengan hati yang terluka.

Teman bagi semangat dan Kenangan bersama teman juga diperbanyakkan hidup diteruskan kini aku yang baru meneruskan matlamat yang masih diburu iaitu BERJAYA DALAM HIDUP.

Kenangan tidak seperti cinta yang boleh ditukar-tukar seperti nada dering di handset sentiasa berubah mengikut peredaran masa. Kenangan akan kekal dan sentiasa ditambah dengan perkara menyeronokkan tak kira peredaran masa.

direka, ditulis oleh lonely_virgoboy92 tiada rujukan cuma pengalaman

No comments:

Post a Comment