cari lew ape rase nak carik

Pembaca Setia HOHO...

Tuesday 10 May 2011

cer cite cer cite

belajar bawak kete

ha ha ha semalam... aku kuar minum... teman an membe keluar pegi bank naik kete dye... membe aku nie lew faiz ab rahman ngan syakirin tahir

so kite rang pon berborak lew pasal mcm2... cite cite nak ke melake 19 nie... pasal nenek faiz... pasal mak cik syakirin... aku..??? ta de cite... nyebok je kat situ... hahaha... da la ta de duit... naseb bek syakirin bek ati belanje lew aku air 100 plus.... kat depan coffee corner ue ade lew fun fair nampak roller coaster... teringat lak faiz ab rahman pasal final destination... cite accident je memanjang ta habeh2... owh.. pasal topik utama ea... bawak kete tady

akhirnye aku da belajar lew sume bende alah yang nak kene pas ue... Patah BAlik, PARKING, and bukit... so aku pown lepas ue bawak lew jalan raya... tinggal nak practice and practice and practice.... practice make perfect... hahaha... akhirnye capai juga lew impian aku dari kecik boley bawak kete.. hahaha apew lew.. kecik rupenye impian aku nih... lagi mengejutkan lagi rupenye orang yang mengajar aku driving ialah...... haa... cikgu KOR BOMBA kat UiTM SEGAMAT...punyer lew bengang... dy pon bengang jugak rupenye dak uitm gak under KOR BADAN UNIFORM plak ue cume aku BADAN PERTOLONGAN CEMAS(BPC) dy BOMBA... so alasan da dicapai.. hahaha.... lagi bengang lagi dy cakap ade dak pompuan bukit siput yang study kat uitm gak... ta pasal aku kene carik plak minah2 ue... hahaha... suprise lagi hari nie aku boley tenampak dak satu uitm gak kat situ tapi yang aku kenal lew... (kenal nickname jek).... orang panggil dy bunam so aku pon panggil dy bunam ar... borak2 sambil nuggu giliran, cite bile nek sem.... bes ar hari nie agak banyak kejutan... alhamdulillah tambahan hari nie ta telalu panas... mendung2 suam jek...

No comments:

Post a Comment